اجاره آپارتمان در دبی یکی از موضوعات مهم برای کسانی است که ایران را به مقصد امارات متحده عربی ترک می کنند. مهاجران قبل از هر اقدامی باید بتوانند ملکی را برای زندگی انتخاب کنند. اجاره ملک، مناسب ترین راه برای رسیدن به سرپناهی امن در یک کشور بیگانه است. اگر شما نیز می خواهید درباره قیمت اجاره آپارتمان یا خرید آپارتمان در دبی اطلاعات خوب و موثقی به دست آورید، این متن را مطالعه کنید. قوانین و شرایط اجاره آپارتمان، بررسی بهترین آپارتمان های اجاره ای در دبی و غیره از دیگر مباحث این مقاله می باشند.

اجاره واحد آپارتمانی در دبی

اجاره آپارتمان در دبی

اجاره آپارتمان در دبی در هر نوع و در هر منطقه ای به دانستن قوانین و شرایط آن نیاز دارد. اگر قصد خرید ویلا در دبی را دارید، بدون مشورت و هماهنگی با کارشناسان موسسه حقوقی هیچ اقدامی نکنید. با کمک  مشاوران حقوقی در مدت زمان کوتاهی با صفر تا صد این موضوع آشنا شده و در  اسرع وقت مناسب ترین آپارتمان برای شما اجاره می شود.

قیمت اجاره آپارتمان در دبی چقدر است؟

قیمت اجاره آپارتمان در دبی مانند بسیاری از موارد دیگر تابع مساحت، موقعیت مکانی و امکانات رفاهی آن است. معمولا اجاره بهای آپارتمان های یک خوابه در یک منطقه متوسط حدود شش هزار و پانصد تا نه هزار درهم تخمین زده می شود. آپارتمان هایی که در مناطق پرطرفدار قرار گرفته اند، بین نه هزار تا سیزده هزار درهم به اجاره می روند. اجاره بهای آپارتمان های متوسط در یک مکان عادی نیز بین یازده هزار تا پانزده هزار درهم قیمت گذاری می شود. همین آپارتمان اگر در مناطق مرفه و اعیان نشین قرار بگیرد، اجاره بهایی معادل پانزده هزار تا بیست و یک هزار درهم خواهد داشت. همچنین، اجاره بهای آپارتمان های لوکس در یک منطقه عادی بین چهارده هزار تا بیست هزار درهم بوده و در مناطق پرطرفدار بین بیست هزار درهم تا سی و دو هزار درهم قیمت گذاری می شوند.

قوانین و شرایط اجاره آپارتمان در دبی

اجاره آپارتمان در دبی دارای قوانین و شرایط خاصی است. آپارتمان ها و خانه های استیجاری لازم است از کد شناسه RERA برخوردار باشند. این کد نشان می دهد که قرارداد کاملا قانونی است. در قرارداد اجاره آپارتمان علاوه بر مشخص شدن مبلغ اجاره بها هزینه ای نیز به عنوان دپوزیت از مستاجر اخذ می شود. همچنین در قرارداد اجاره نامه هزینه هایی مانند هزینه آب ، برق، اینترنت و غیره نیز باید ثبت گردد. در دبی سیستمی وجود دارد که EJARE نامیده می شود. تمامی قراردادهای بین موجر و مستاجر باید در این سامانه ثبت شوند. این سیستم به منظور کنترل و ثبت کلیه قراردادهای فی مابین موجر و مستاجر می باشد. ناگفته نماند، قانونی وجود دارد که اگر بخشی از ساختمان خراب شد، مالک ملزم به پرداخت هزینه ها است. در واقع هزینه تعمیرات خانه و آپارتمان با موجر بوده و این موضوع حتما در اجاره نامه باید ثبت گردد.

یکی دیگر از قوانین اجاره آپارتمان در دبی پرداخت ماهیانه آب و برق به سازمان‌های مربوطه است. این هزینه‌ها بنا به وسعت ساختمان و میزان مصرف خانوار متغیر می‌باشند. همچنین اگر قصد خرید پنت هاوس در دبی را دارید یا می‌خواهید پنت هاوس اجاره کنید، میزان پرداختی شما به سازمان آب، برق و گاز دبی چند برابر می‌شود. برای آپارتمان‌ها معمولا مبلغی حدود یک هزار و دویست درهم پرداخت می‌گردد. در ضمن برای ویلاها و دیگر املاک بزرگ، این مبلغ به پنج هزار درهم در ماه می‌رسد. یکی دیگر از شرایطی که باید در اجاره نامه ذکر شود، مدت زمان قرارداد ملک است. اگر می‌خواهید خانه را تخلیه نمایید، بهتر است از دو ماه قبل این موضوع را به صاحبخانه اطلاع دهید. صاحبخانه نیز اگر بخواهد ملک خود را زودتر از تاریخ مقرر از مستاجر پس بگیرید، باید شش ماه زودتر مستاجر را از این موضوع مطلع نماید. خوب است بدانید، در دبی خانه‌ها فقط اجاره داده می‌شوند و پول رهن گرفته نمی‌شود.

النهدا، دیره و شهر بین المللی از جمله مناطق لاکچری دبی برای اجاره آپارتمان

بهترین آپارتمان های اجاره ای دبی

اجاره آپارتمان در دبی می تواند در سطوح مختلفی صورت گیرد؛ از خانه های کوچک گرفته تا آپارتمان های لوکس و فاخر . بهترین آپارتمان های اجاره ای دبی معمولا بر اساس وسعت و میزان امکانات رفاهی موجود در آنها سنجیده می شوند. معمولا آپارتمان های محبوب دارای تجهیزات مدرن بوده و در مناطق اعیان نشین و مرفه قرار می گیرند. این واحدهای آپارتمانی می توانند در بالاترین قسمت یک برج واقع شوند و از سیستم خانه های هوشمند برخوردار باشند.

اجاره آپارتمان در دبی چه امتیازاتی دارد؟

اجاره آپارتمان در دبی می تواند برای مهاجران مزایای بسیاری به همراه داشته باشد. اگر به عنوان تاجر مدام در بین ایران و دبی در رفت و آمد هستید، بهتر است به جای اقامت در هتل، آپارتمان اجاره کنید. اجاره آپارتمان شما را از هزینه های سنگین هتل ها معاف می کند. ضمن اینکه شما این شانس را دارید که مدت زمان بیشتری در این شهر زیبا و با نشاط عربی زندگی کنید. خوشبختانه اجاره ملک در دبی دارای قوانین منعطفی است که می توان به آسان بودن جابجایی ملک اشاره کرد. چنانچه موجر بنا به هر دلیلی بخواهد ملک استیجاری را ترک کند، می تواند خانه را تخلیه و در اسرع وقت ملکی دیگر تهیه نماید.

بهترین فایل های آپارتمان برای اجاره در دبی

اگر قصد خرید تاون هاوس  در دبی را دارید، یا می خواهید خرید هتل در دبی را در برنامه کاری خود قرار دهید، از همین حالا با مشاوران موسسه حقوقی یازده در تماس باشید. این کارشناسان با اطلاعات خوبی که در حوزه ملک و مستغلات دبی در اختیار دارند، شما را به سلامت از پیچ و خم های اداری و حقوقی عبور خواهند داد. متاسفانه آمار نشان می دهند، افراد بسیاری قربانی کلاهبرداران و جاعلان حرفه ای شده اند. شما می توانید برای خرید ملک در دبی با هر نوع بودجه ای به کارشناسان موسسه حقوقی یازده اعتماد کنید. آنها همچنین بهترین فایل های آپارتمانی را برای اجاره در اختیارتان قرار می دهند.

اجاره واحد آپارتمانی با موسسه حقوقی یازده

خوب است بدانید، بهترین آپارتمان های اجاره ای در مناطقی مانند النهدا، شهر بین المللی، دیره و القوز واقع شده اند. هر یک از این مناطق از اجاره بهای متفاوتی برخوردار هستند. امکاناتی که برای این آپارتمان ها در نظر گرفته شده اند نیز بسیار متفاوت ارزیابی می شوند. هر چه میزان دسترسی آپارتمان ها به سیستم حمل و نقل عمومی آسانتر باشد، از آن به عنوان گزینه ای عالی برای اجاره یاد می شود. همچنین، نزدیکی به مراکز آموزشی، تفریحی، خرید، درمانی و غیره نیز می تواند سطح و درجه آپارتمان را تغییر دهد.