در این متن به بررسی مزایای خرید پنت هاوس در دبی می پردازیم. دبی به شهر پنت هاوس ها معروف است و همین نشان می دهد که افراد ثروتمند و مشهور به این شهر توجه ویژه ای دارند. اگر شما نیز قصد دارید در این شهر خلیجی پنت هاوس خریداری نمایید، ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

دبی شهر پنت هاوس ها

معرفی پنت هاوس به عنوان ملک لوکس در دبی

قبل از اینکه به موضوع خرید پنت هاوس در دبی بپردازیم، اجازه بدهید درباره چیستی و ماهیت پنت هاوس با شما گفتگو کنیم. به واحدهای مسکونی که در بالاترین قسمت ساختمان یا برج ها قرار می گیرند، پنت هاوس می گویند. این نوع واحدهای مسکونی در مقایسه با دیگر واحدهای آپارتمانی از فضای بیشتری برخوردار هستند. مهمترین ویژگی پنت هاوس ها برخورداری از یک بالکن یا تراس روباز است که می توان دورنمای شهر و مناظر زیبای آن را از آنجا مشاهده کرد.

خرید پنت هاوس در دبی

خرید پنت هاوس در دبی برای کسانی که شیفته زندگی مدرن و فاخر هستند، بسیار مناسب می باشد. این نوع خانه ها که در شمار جدیدترین انواع واحدهای آپارتمانی قرار می گیرند، دارای امکانات متنوعی هستند. در یکی از قسمت های این متن به صورت مستقل درباره امکانات پنت هاوس های شهر دبی توضیحاتی ارائه خواهیم داد. اگر قصد خرید پنت هاوس در شهر زیبای دبی را دارید، مشورت و هماهنگی با کارشناسان املاک را جدی بگیرید. خرید این نوع واحدهای مسکونی به دریافت مشاوره و راهنمایی از بهترین و کاربلدترین مشاوران املاک نیاز دارد. مشاوران ملکی این وب سایت، تجربه ای موفق و رضایت بخش در زمینه خرید آپارتمان در دبی برای شما رقم خواهند زد. شما می توانید با شماره تلفن هایی که در انتهای این مقاله آمده است با این کارشناسان خبره ارتباط برقرار کنید.

امکانات پنت هاوس های دبی

خرید پنت هاوس در دبی امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. در واقع، این واحدهای مسکونی به لحاظ امکاناتی که دارند، از دیگر واحدها متمایز می شوند. وجود پنجره هایی که از کف تا سقف امتداد دارند، یک ویژگی منحصر به فرد است که این امکان را به شما می دهد تا نمایی وسیع از شهر را در اختیار داشته باشید. پنت هاوس ها معمولا دارای سقف بلند بوده و از آسانسور اختصاصی نیز برخوردار می باشند. سالن های ورزشی سرپوشیده و روباز از دیگر امکاناتی هستند که برای این نوع واحدهای مسکونی در نظر گرفته اند. تراس، استخر شنا، مدرنترین آشپزخانه ها، اتاق های مبله و بزرگ از دیگر امکاناتی می باشند که می توان برای پنت هاوس در نظر گرفت. لابی اختصاصی، جکوزی، باربیکیو و غیره نیز در این واحدهای فاخر و مدرن به چشم می خورند.

خرید پنت هاوس در دبی یک مزیت ویژه نیز دارد. زندگی در پنت هاوس، زندگی در میان ابرها و ستاره ها است؛ از همین رو، فضایی رمانتیک و دل انگیزی را تجربه خواهید کرد. ناگفته نماند، بیشتر این پنت هاوس ها دارای اتاق خواب های متعددی هستند که به صورت مبله یا نیمه مبله در اختیار مشتری قرار می گیرند. پنت هاوس ها معمولا دارای سقف بلند بوده و از آسانسور اختصاصی نیز برخوردار می باشند.

سقف پنت هاوس ها

قیمت پنت هاوس در دبی

قیمت پنت هاوس نکته مهمی است که خریداران این نوع ملک باید به آن توجه داشته باشند. همانطور که واضح است، این نوع واحدهای آپارتمانی در شمار فاخرترین گزینه‌ها برای خرید ملک در دبی قرار می‌گیرند. بنابراین قیمت بالای آنها از جمله ویژگی‌های مهم پنت هاوس می‌باشند. این نوع ملک بر اساس فاکتورهای مختلفی، قیمت گذاری می‌شود. اول از همه باید دید پنت هاوس در کدام منطقه دبی قرار گرفته است. همچنین، اندازه پنت هاوس در کاهش یا افزایش قیمت‌ها دخیل می‌باشد. از همه مهمتر اینکه دسترسی به حمل و نقل عمومی و دیگر خدمات اجتماعی نیز می‌توانند قیمت‌ها را کم یا زیاد کنند. مسلما نوع امکانات رفاهی نیز اهرمی قوی برای جابجایی قیمت‌ها می‌باشند. خرید پنت هاوس در بهترین منطقه دبی یعنی پالم جمیرا که تنها دو اتاق در اختیار داشته باشد، قیمتی معادل ده میلیون و پانصد هزار درهم خواهد داشت. حال اگر پنت هاوسی با همین مشخصات در منطقه مارینا خریداری شود، قیمت نهایی آن دو میلیون و صد هزار درهم بیشتر نخواهد بود.

یکی از دلایلی که خرید پنت هاوس در دبی مورد توجه مشتریان قرار گرفته است، اختلاف قیمت ها در این نوع سرمایه گذاری می باشد. شما می توانید از دو میلیون تا هشتصد میلیون دلار و حتی بیشتر برای پنت هاوس هزینه کنید. این شهر پیشرفته و مدرن باعث شده تا ثروتمندان و افراد مشهور از سراسر جهان به این شهر جذب شوند. محیطی مدرن، امکانات لوکس و چشم اندازهای زیبا باعث شده تا بیش از گذشته ساخت و سازها در این شهر عربی رونق بگیرند. برخورداری از اقتصاد قوی ، توانمند بودن صنعت املاک و مستغلات و بالا بودن نرخ گردشگری نیز از جمله عواملی هستند که بر اهمیت این شهر ساحلی افزوده اند. همه این موارد از اقتصادی پویا حکایت می کنند که در سایه هوشمندی دولتمردان اماراتی به دست آمده است. برای کسب اطلاع از قیمت پنت هاوس و نحوه خرید ویلا در دبی به کارشناسان این وب سایت مراجعه کنید.

آیا خرید پنت هاوس برای سرمایه گذاری در دبی مناسب است؟

آیا خرید پنت هاوس در دبی می تواند یک سرمایه گذاری مناسب باشد؟ افراد مشهور و ثروتمند بسیاری از سراسر جهان خواهان خرید این نوع ملک در دبی می باشند. این سطح از استقبال و توجه، به معنی بالا رفتن نرخ خرید و فروش ملک به ویژه پنت هاوس است. وقتی صنعت املاک و مستغلات از توانمندی و پویایی خوبی برخوردار باشد، می تواند به عنوان یک اهرم موثر در ارتقاء سطح زندگی ایده‌آل نقش داشته باشد. با ورود سرمایه های کلان در این حوزه بیش از پیش، اقتصاد امارات توسعه یافته و به همان میزان شهروندان و مهاجران مقیم این شهر از مزایای یک زندگی مدرن و لوکس برخوردار می شوند.

خرید پنت هاوس ملک در دبی

از همین رو، سرمایه گذاری در این بخش از مسکن شما را با آینده ای درخشان و سرشار از سودهای مالی روبرو می کند. یکی دیگر از دلایلی که نشان می دهد سرمایه گذاری در این بخش سودآوری بالایی دارد، معافیت مالیاتی در این حوزه می باشد. صاحبان املاک در دبی چه صاحب ملک معمولی باشند چه پنت هاوس، از پرداخت مالیات در حوزه مسکن معاف خواهند بود، لذا خرید پنت هاوس می تواند یک سودآوری عالی برای مالک به ارمغان آورد. افراد مشهور و ثروتمند بسیاری از سراسر جهان خواهان خرید این نوع ملک در دبی می باشند.

بهترین پنت هاوس های دبی را از ما بخواهید!

برای خرید پنت هاوس در دبی عجله نکنید! خرید اینگونه واحدهای آپارتمانی نیازمند دریافت مشاوره از سوی خبره ترین کارشناسان املاک هستند. متاسفانه در بازار مسکن و مستغلات شاهد حضور کارشناسان بی تجربه یا حتی افراد کلاه بردار هستیم. وب سایت یازده ضمن برخورداری از نماد اعتماد الکترونیکی سال ها در ارائه مشاوره های ملکی اعتماد بسیاری از خریداران ملک در دبی را به دست آورده است.

خانم نیکتا ۰۰۹۷۱۵۶۳۷۶۶۸۸۶

خانم رضایی ۰۰۹۸۹۱۰۷۶۲۳۶۸۲

خانم امام ۰۰۹۸۹۱۲۳۳۰۷۰۳۰