یکی از دلایلی که می تواند خرید هتل در دبی را توجیه کند، پیشرفت های اقتصادی امارات متحده عربی است. این کشور یکی از قطب های مهم تجاری در خاورمیانه بوده و از محبوب ترین مناطق گردشگری در جهان به شمار می رود. از طرفی، دبی عنوان دار پنجمین شهر برتر برای زندگی نیز است. خوشبختانه یکی از گزینه های سودآور و کم ریسک در دبی، سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات است. در این متن سعی می کنیم تا درباره نحوه خرید هتل، مزایای آن و غیره گفتگو کنیم.

خرید هتل  یک راه امن برای سرمایه گذاری در دبی

مزیت خرید هتل در دبی چیست؟

مزایای خرید هتل در دبی ممکن است از نگاه برخی افراد پنهان بماند. در حالیکه آمارها نشان می  دهند سرمایه گذاری در این بخش شامل مزایای بسیاری است که می توان به بالا بودن نرخ بازگشت سرمایه اشاره کرد. از آنجا که مسئولین اماراتی نگاه ویژه ای به جذب توریست دارند، هر ساله به مکان های دیدنی دبی افزوده می شود. همین مساله باعث شده است تا ظرفیت های ساخت اقامتگاه های متنوع و هتل ها افزایش یابند. با چنین رویکردی مطمئنا بالا بودن نرخ بازگشت سرمایه تضمین می شود. مزیت دیگر خریداری هتل در دبی، کم بودن هزینه های نگهداری است. از همه مهمتر اینکه مالک هتل از پرداخت مالیات نیز معاف می باشد. این معافیت باعث می شود تا سرمایه گذاران بیشتری جذب حوزه املاک و مستغلات شده و با خیالی آسوده ملک خود را خریداری نمایند.

سرمایه گذاری هوشمند با خرید هتل در دبی

خرید هتل در دبی می تواند یک سرمایه گذاری هوشمند و با ریسک بسیار کم باشد. طبق نظر کارشناسان اقتصادی سرمایه گذاری با ریسک کم و بازدهی بالا به معنی سرمایه گذاری امن و سود ده است. دلیل این مدعا اظهار نظر یکی از مراجع معتبر به نام  Unique Properties است که عنوان می کند، دبی در سال بیست هزارو سه با رشدی چهل و شش درصدی یکی از سودآورترین ظرفیت های تاپ جهان می باشد. این سطح از ارتقاء با فروش نود و سه میلیارد درهمی تنها در ظرف یکسال همراه بوده است. حتی آمارها نشان می دهند دبی توانسته تنها ظرف مدت یک روز در حوزه خرید ملک در دبی دو و نیم میلیارد درهم سودآوری برای امارات به ارمغان آورد.

دبی همچنین در یک هفته سه هزار و ششصد و بیست و پنج معامله داشته و ارزش این دادوستد ها بالغ بر دوازده میلیارد درهم برآورده شده اند. این سطح از پیشرفت، حاکی از قوی بودن صنعت سود ده املاک و مستغلات در دبی می باشد. دلایل دیگری که نشان می دهند خرید هتل در شهر ساحلی دبی اقدامی هوشمندانه است، افزایش نرخ مهاجرت، نرخ بالای بازدید از این شهر ساحلی و ورود سرمایه تجار و بازرگانان موفق به این شهر می باشد. تمامی این عوامل دست به دست هم می دهند تا سرمایه گذاری در بخش ملک و مستغلات بسیار جذاب توصیف شود.

 خرید بهترین هتل و هتل آپارتمان‌های دبی

خرید هتل و هتل آپارتمان‌های دبی می تواند از مسیر خرید از سازنده صورت گیرد. شما می توانید هتل مورد نظر خود را حتی زمانی که در حال ساخت است، خریداری نمایید. این نوع سرمایه گذاری متضمن پرداخت هزینه های کمتری نیز است. خرید هتل آپارتمان نیز موضوعی جذاب برای سرمایه گذاری می باشد. این نوع ملک نیز بهتر است از شرکت سازنده و به صورت دست اول خریداری شود. خرید این نوع املاک در مرحله ساخت یا مشارکت داشتن در ساخت هتل آپارتمان بسیار بهتر از خرید آن از بازارهای ثانویه توصیف می شوند.

قیمت خرید هتل به عوامل زیادی بستگی دارد

قیمت هتل در دبی چقدر است؟

مسلما یکی از نکات مهمی که قبل از خرید هتل در دبی به آن توجه می شود، قیمت هتل است. اینکه یک هتل تا چه میزان ارزش گذاری می شود، به موقعیت مکانی و چند عامل دیگر بستگی دارد. اگر قصد خرید هتل در یکی از مناطق مرفه نشین و اعیانی دبی را دارید، باید برای خرید بین یک میلیون و ششصد هزار تا بالغ بر چهارده میلیون درهم سرمایه اولیه در نظر بگیرید. داون تاون، برج خلیفه، دبی مارینا و ورد آیلند از جمله مناطق لوکس دبی به شمار می روند. ارزش هتل آپارتمان در دبی به درجه، میزان دسترسی به سیستم حمل و نقل عمومی، مجاورت داشتن با مراکز تفریحی و خرید وابسته است. همچنین اینکه کدام شرکت سازنده هتل را ساخته نیز در قیمت گذاری هتل اهمیت دارد. برای استعلام در این زمینه و نحوه خرید آپارتمان در دبی و دیگر املاک با کارشناسان موسسه حقوقی یازده در تماس باشید.

نحوه خرید هتل در شهر دبی

خرید هتل در دبی نیازمند داشتن اطلاعات وسیع و مبسوط در زمینه انواع قراردادها، مسیرهای قانونی و غیره است. خرید این نوع ملک نیز مانند خرید پنت هاوس در دبی نیاز به همراهی کارشناسان خبره و با تجربه دارد. کارشناسان وب‌سایتی که در حال مطالعه آن هستید، با پیچ و خم‌ها و نکات ریز و درشت این کار آگاهی داشته و شما را در خریدی امن و سودآور کمک می‌کنند. برای خرید تاون هاوس در دبی یا دیگر املاک نیاز است با قوانین و آداب و رسوم محلی آشنا باشید. درباره اندازه زمین و مساحت هتل اطلاعات صحیحی به دست آورید. اطلاع از شرکت سازنده، نوع متریالی که در ساخت هتل به کار رفته است، دسترسی هتل به انواع سرویس‌های حمل و نقل عمومی، دوری یا نزدیکی هتل از فرودگاه و غیره مسائلی هستند که باید قبل از خرید هتل به آنها نظر داشت. همچنین آشنایی با روند قانونی خرید ملک و تهیه اسناد و مدارک لازم می‌تواند تجربه‌ای شیرین در این زمینه برایتان رقم بزند.

برای خرید هتل با کارشناسان موسسه حقوقی یازده تماس بگیرید

دریافت مشاوره تخصصی برای خرید هتل در دبی

برای خرید هتل در دبی می توانید از مشاوره های تخصصی کارشناسان موسسه حقوقی یازده بهره ببرید. همانطور که در قسمت قبلی نیز مطرح شد، خرید موفقیت آمیز ملک بدون هماهنگی و مشورت با کارشناسان خبره و مجرب امکان پذیر نمی باشد. استفاده از تجربه و دانش مشاوران وب موسسه حقوقی یازده می تواند به خریدی موفق و رضایت بخش منتهی شود. برای مشاوره رایگان می توانید همین حالا از طریق این وب سایت با کارشناسان موسسه حقوقی یازده در ارتباط باشید. آنها شما را در امر خرید ویلا در دبی و خرید املاک مهاجرتی با به کار بردن کلیه نکات حقوقی کمک می کنند.