خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری

خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری؛ آیا ممکن است؟

تا به حال به خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری فکر کرده اید؟ امارات به عنوان یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس با بازار اقتصادی بسیار عالی است. ثبات اقتصادی و سیاسی این کشور باعث شده تا شاهد تورم و یا نوسان قیمت ملک در بازار املاک نباشیم. از این رو خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری درازمدت و دریافت اقامت به این کشور می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. ناگفته نماند که فقط ملک های ساخته شده شامل سرمایه گذاری در دبی می شوند. بنابراین، اگر به دنبال خرید ملک آف پلن و یا در حال ساخت هستید، باید بدانید که این روش سرمایه گذاری مناسبی را در دبی برای شما به ارمغان نمی آورد.

خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری ایرانیان ممکن است؟

قوانین خرید آپارتمان و خانه در دبی چندان سخت گیرانه نیستند. بسیاری از مردم جهان از جمله مردم ایران، قادر به خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری می باشند. فقط باید توجه داشت که حداقل مبلغ ملکی که برای دریافت اقامت در دبی در قوانین ذکر شده است، در حال حاضر 1 میلیون درهم است. اگر مبلغ ملک شما به همین اندازه باشد، می توانید سرمایه گذاری خوبی در دبی داشته باشید.

مزایا و معایب خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری

مزایا خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری

خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری مزایای زیادی را به همراه دارد. پروژه های جدید و نوآورانه و اقتصاد پر رونق دبی می توانند سرمایه گذاری را برای شما لذت بخش تر و کم ریسک تر کنند. این شهر دارای رشد قوی جمعیت است و در آینده ای نه چندان دور، به یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت امارات تبدیل خواهد شد.

  • اقتصاد پررونق دبی

اقتصاد پر رونق دبی که توسط استراتژی های متنوعی هدایت می شود، می تواند فرصت سرمایه گذاری را بهبود ببخشد. شما با سرمایه گذاری در دبی و خرید ملک، نیازی به پرداخت مالیات ندارید. رشد اقتصادی این شهر بسیار عالی است و در عین حال ریسک سرمایه گذاری نیز پایین در نظر گرفته می شود.

  • رشد قوی جمعیت

بازار املاک دبی از رشد جمعیت سود می برد. در واقع رشد جمعیت به عنوان یک نیروی محرکه برای فرصت سرمایه گذاری شناخته می شود. با توجه به افزایش ساکنان محلی و بین المللی در دبی، در کوتاه مدت می توان شاهد افزایش جمعیت این شهر بود.

  • مالکیت آزاد

یکی از مزایای قابل توجه خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری، در دسترس بودن مناطق آزاد است. مالکیت آزاد به اتباع غیر امارات متحده عربی اجازه می دهد تا مالکیت املاک و جوامع را به طور کامل داشته باشند. این موضوع به آن ها حقوق مالکیت کامل و امکان اجاره، فروش یا تصرف ملک را بدون هیچ محدودیتی قرار می دهد.

  • دریافت ویزا

دبی برای سرمایه گذاران منتخب بازار املاک یک برنامه 10 ساله گلدن ویزا در نظر گرفته است. اگر یک ملک به ارزش 2 میلیون درهم بخرید، می توانید ویزای طلایی را با شروط خاصی دریافت نمایید. ویزاهای دبی 5 تا 10 ساله هستند که اگر واجد شرایط باشید، به راحتی می توانید آن ها را تمدید کنید.

  • پروژه های نوآورانه

هنر معماری و پروژه های پیشرفته دبی، سرمایه گذاری در بازار خرید ملک را چندین برابر بهبود می بخشد. زندگی در دبی بسیار لذت بخش است. چون پروژه های پیشرفته با ترکیب ویو و منظره بسیار جذاب در این شهر وجود دارند.

معایب خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری

با وجود مزایای متنوع خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری، این کار را معایبی نیز هست. در نظر گرفتن قوانین و همچنین پرداخت هزینه های وام مسکن ممکن است برای سرمایه گذاران هزینه بر باشند.

  • ملاحظات قانونی و مقرراتی

سرمایه گذاری در هر بازار املاک و مستغلات خارجی مستلزم درک کامل چارچوب های قانونی است. املاک و مستغلات دبی در سال های اخیر به طور قابل توجهی پیشرفت کرده و مقررات سخت گیرانه تری برای حفظ منافع سرمایه گذاران وضع کرده است. در حالی که این مقررات باعث افزایش شفافیت و ثبات در بازار شده اند، اما کار را برای سرمایه گذاران خارجی سخت کرده اند.

  • هزینه های وام مسکن

بانک ها و موسسات مالی در دبی معمولا هزینه های مختلفی از جمله هزینه های پردازش، هزینه های ارزیابی و هزینه های ثبت وام مسکن دریافت می کنند. این هزینه ها می توانند به طور قابل توجهی روی کل هزینه های تامین مالی ملک تاثیرگذار باشند.

خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری چقدر هزینه دارد؟ + بهترین مکان ها

 بهترین مکان ها برای خرید ملک در دبی جهت سرمایه گذاری

اگر قصد خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری را دارید، باید مکان ملک مورد نظر را به درستی انتخاب کنید. انتخاب عاقلانه مکان ملک می تواند سرمایه گذاری شما را با شکست یا موفقیت مواجه شود. محبوبیت مکان، میزان دسترسی به جاذبه ها و مقاصد ضروری از جمله مهم ترین موضوعات مهم هستند. دبی به عنوان یک مرکز خرید در مقیاس جهانی شناخته می شود. ساکنان علاقه زیادی به زندگی در دبی در نزدیکی مراکز خرید محبوب مانند دبی مال و امارات مال خواهند داشت. بنابراین، می توان بهترین مکان ها برای خرید ویلا در دبی جهت سرمایه گذاری را مکان های زیر در نظر گرفت:

  • البرشا
  • دبی مارینا
  • پالم جمیرا
  • ناد الشبا
  • عود متا
  • برج ‌های دریاچه جمیرا
  • تپه‌ های دبی

جمع بندی

در این مقاله در مورد اهمیت خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری و مزایا و معایب این کار صحبت کردیم. اگر دبی را به عنوان مقصد سرمایه گذاری و خرید ملک انتخاب کرده اید، به شما تبریک می گوییم. چرا که در شرایط کنونی، خرید ملک در دبی می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. با این حال فراموش نکنید که دبی ثبات اقتصادی بالایی دارد. از این رو نباید در کوتاه مدت انتظار سوددهی بسیار بالا را داشته باشید. اما در دراز مدت سود دریافتی از خرید ملک در دبی بالا خواهد بود. اگر نیاز به خرید ویلا در دبی و خانه های آپارتمانی و ویلایی دارید، می توانید با ما برای دریافت بهترین خانه های دبی جهت سرمایه گذاری در مناطق مناسب همراه باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *