سرمایه گذاری در دبی برای اقامت

انواع روش های سرمایه گذاری در دبی برای اقامت

امارات به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته در حوزه های مختلف شناخته می شود. اقتصاد امارات به نسبت بسیاری از کشورهای خاورمیانه قوی تر بوده و جزء بهترین اقتصادهای جهان شناخته می شود. در سال های اخیر، شاهد پیشرفت بسیار زیادی در حوزه سرمایه گذاری در دبی و امارات بوده ایم. سرمایه گذاری در دبی برای دریافت اقامت، می تواند ضمن اینکه سرمایه شما را حفظ می کند، باعث درآمدزایی نیز خواهد شد. با این حال قبل از اینکه برای این کار اقدام کنید، باید در مورد شرایط و روش های سرمایه گذاری در دبی برای اقامت اطلاعات کافی کسب کنید.

شرایط و قوانین سرمایه گذاری در دبی

ظرفیت بالای سرمایه گذاری و امکانات پیشرفته ای که در دبی وجود دارند، سرمایه گذاری در آن را به عنوان یک راه حل عالی و اقتصادی تبدیل کرده اند. شرایط و قوانین خاصی برای افراد غیر مقیم در دبی در نظر گرفته نشده است. تنها باید بدانید که هزینه دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری به دو بخش تقسیم شده که بخش اول آن پرداخت هزینه مربوط به سرمایه گذاری و بخش دوم آن پرداخت هزینه به دولت است. اگر می خواهید در دبی سرمایه گذاری کنید، باید حتما پاسپورت معتبر و مدارک شناسایی نیز داشته باشید. داشتن تمکن مالی یکی دیگر از مهم ترین شروط برای سرمایه گذاری در دبی جهت دریافت اقامت است.

مزایای سرمایه گذاری در دبی

سرمایه گذاری در دبی برای اقامت ضمن اینکه به شما امکان دریافت اقامت را می دهد، می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. در ادامه به مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در دبی و امارات اشاره می کنیم.

  • سرمایه گذاری در یک کشور ثروتمند با اقتصاد قوی
  • امکان دریافت ویزا برای اعضای خانواده پس از سرمایه گذاری
  • امکان دریافت پاسپورت معتبر و سفر به 166 کشور بدون ویزا
  • امکان تمدید اقامت دوباره
  • امکان انتخاب محل سکونت
  • عدم نیاز به پرداخت مالیات هنگفت
  • دارای زیرساخت های مناسب
  • هزینه های مناسب گمرک در امارات
  • رشد روز افزون و چشمگیر اقتصاد در دبی
  • کیفیت بالای زندگی در دبی
  • پشتیبانی دولت از سرمایه گذاران خارجی و استارتاپ ها

راه های سرمایه گذاری در دبی برای اقامت

 انواع روش های سرمایه گذاری در دبی

سرمایه گذاری در دبی برای اقامت می تواند با روش های مختلفی انجام شود. بسته به بودجه، هدف و توانایی خود می توانید از هر یک از روش های زیر کمک بگیرید.

1- خرید ملک

خرید ملک یکی از ساده ترین و بهترین روش های سرمایه گذاری در دبی برای اقامت شناخته می شود. بازار املاک دبی دارای رشد بلند مدت زیادی است. سیستم مالیاتی منصفانه ای نیز برای دارندگان ملک در دبی در نظر گرفته می شود. بسته به مبلغ ملک خودتان در دبی، می توانید اقامت موقت دریافت کنید. پس از آن، اگر همچنان ملک به نام شما باشد، می توانید ویزای اقامتی خودتان را تمدید کنید. در حال حاضر، حداقل ارزش ملک برای سرمایه گذاری در دبی 1 میلیون درهم در نظر گرفته شده است.

2- صندوق ‌های سرمایه گذاری

یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در دبی برای اقامت، بهره گیری از صندوق های سرمایه گذاری است. یک شرط مهم برای استفاده از صندوق های سرمایه گذاری این است که افراد 21 سال داشته باشند. به دلیل ثبات اقتصادی بالا، می توانید در طولانی مدت سود بسیار بالایی کسب کنید. برای اینکه سرمایه گذاری در دبی داشته باشید، باید یک حساب معاملاتی در صرافی های دبی باز کنید. پس از آن به هر فرد یک شماره سرمایه گذاری داده می شود.

3- ثبت شرکت

ثبت شرکت در واقع زیر مجموعه ای از روش های سرمایه گذاری است که در نهایت به سود شما می انجامد. ثبت شرکت و دریافت اقامت از طریق آن زمانی امکان‌پذیر است که مالکیت 100 درصدی داشته باشید. ثبت شرکت در دبی به سادگی قابل انجام نبوده و در ابتدا لازم است که شما از اداره مهاجرت امارات برای انجام این کار اجازه دریافت کنید.

4- کارآفرینی

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در دبی برای اقامت کارآفرینی است. کارآفرینی می تواند تاثیر بسیار زیادی روی اقتصاد دبی داشته باشد. به همین خاطر است که دولت امارات به شدت از این موضوع استقبال کرده و امکانات مورد نیاز را در اختیار افراد قرار می دهد. اگر برنامه کارآفرینی شما مورد تایید بود، می توانید اقامت دبی را نیز دریافت کنید. برای اینکه کارآفرینی مناسبی داشته باشید، باید حداقل 500 هزار درهم پول داشته باشید. مزیت دریافت اقامت از طریق کارآفرینی این است که از طریق آن به همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز اقامت 5 ساله داده خواهد شد. بعد از آن نیز می توانید اقامت خودتان را تمدید کنید.

سرمایه گذاری در دبی برای دریافت اقامت

سرمایه گذاری ملکی در دبی و مزایای آن

اگر بودجه زیادی برای سرمایه گذاری در دبی برای دریافت اقامت ندارید، بهترین راه خرید ملک در دبی برای سرمایه گذاری است. خرید ملک در دبی با هزینه 1 میلیون درهم نیز امکان پذیر است. شما می توانید با پرداخت این هزینه، اقامت دبی را نیز دریافت کنید. بنابراین، در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید، اقامت دبی به شما ارائه خواهد شد. حتی اگر نخواهید در خانه مورد نظر ساکن شوید، می توانید با اجاره دادن آن درآمد نیز داشته باشید. بنابراین، سرمایه گذاری ملکی در دبی نسبت به سایر روش های سرمایه گذاری مقرون به صرفه تر و موثرتر خواهد بود. با این حال مشورت گرفتن از افراد متخصص در این زمینه، می تواند تاثیر زیادی روی نتیجه سرمایه گذاری داشته باشد.

 جمع بندی

در این مقاله در مورد سرمایه گذاری در دبی برای اقامت صحبت کردیم. شما می توانید با روش های مختلف سرمایه گذاری در امارات و دبی، اقامت 5 تا 10 ساله دریافت نمایید. در میان تمامی روش های ذکر شده، سرمایه گذاری ملکی مقرون به صرفه تر بوده و دراز مدت تاثیر زیادی روی درآمدزایی شما خواهد داشت. در صورت نیاز به اطلاع از شرایط اخذ اقامت دبی از طریق خرید ملک، می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید و شرایط دقیق را مطالعه نمایید. در صورتی که واجد شرایط هستید، این فرصت استثنایی را برای سرمایه گذاری و رسیدن به سود عالی از دست ندهید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *