شرایط خرید اقساطی آپارتمان در دبی

شرایط خرید اقساطی آپارتمان در دبی

معافیت از مالیات، موقعیت های مختلف برای خرید ملک و سرمایه گذاری و بازار رو به رشد املاک دبی باعث شده تا بسیاری از افراد متقاضی خرید آپارتمان در دبی باشند. با این حال هزینه خرید یک آپارتمان لوکس و مدرن در دبی آن هم به صورت نوساز برای ما ایرانیان بالا است. با وجود طرح های خرید اقساطی آپارتمان در دبی، همه افراد با هر توانایی مالی می توانند آپارتمان مورد نظر خودشان را با فشار مالی کمتر خریداری کنند. اگر شما هم علاقه مند به خرید قسطی آپارتمان در دبی هستید، اما با نحوه بازپرداخت و شرایط آن آشنایی ندارید، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

خرید اقساطی آپارتمان در دبی

 بهترین آپارتمان ها در دبی

دبی به عنوان پیشرفته ترین شهر در امارات شناخته می شود. خانه ها و برج های لوکس و بزرگ این شهر امکانات متنوعی را در اختیار افراد مقیم قرار می دهند. اگر بهترین آپارتمان ها در دبی را انتخاب کنید، می توانید علاوه بر سرمایه گذاری، فرصت سفر به یک شهر فوق العاده را نیز به خود و اعضای خانواده بدهید. در واقع بهترین آپارتمان ها در دبی با امکانات متنوع در اختیار شما هستند تا شما بتوانید بهترین روش سرمایه گذاری را در دبی پیاده سازی کنید.

خرید اقساطی آپارتمان های لوکس در دبی

پروژه های ساختمانی مختلفی در دبی در حال ساخت هستند که به صورت پیش فروش و یا آماده به مشتریان عرضه می شوند. با توجه به قیمت بالای آپارتمان های لوکس در دبی، خرید اقساطی آن ها می تواند برای افراد یک مزیت بزرگ باشد. خوشبختانه بسیاری از شرکت ها، امکان خرید اقساطی آپارتمان در دبی را فراهم کرده اند. می توانید با یک پیش پرداخت مناسب، ملک مورد نظر خود را خریداری کرده و تا پایان پروسه ساخت، مابقی مبلغ ملک را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

خرید اقساطی آپارتمان در دبی شرایط خاصی ندارد. هم افراد مقیم در دبی و هم افراد خارج از دبی می توانند ملک مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری نمایند. فقط لازم است که برای خرید ملک در دبی، حتما به املاک دبی معتبر مراجعه نمایید تا مطمئن شوید که پروژه ای که برای خرید آپارتمان در آن اقدام می کنید، وجود خارجی دارد و دارای منع قانونی نیست. پس از اینکه ملک به نام شما شد، می توانید ویزای توریستی خود را به اقامت تبدیل کنید.

شرایط خرید اقساطی آپارتمان در دبی

 مزایای خرید اقساطی آپارتمان در دبی

خرید آپارتمان و ملک در دبی به عنوان روشی سرمایه گذاری، بسیار عالی است. حتی اگر بودجه زیادی برای این کار نداشته باشید، می توانید با خرید اقساطی آپارتمان در دبی و صرف هزینه اندک، ملک مورد نظر خودتان را خریداری کرده و به مرور زمان مبلغ ملک را پرداخت نمایید. از جمله مهم ترین مزایای خرید اقساطی آپارتمان در دبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش فشار مالی: با خرید اقساطی آپارتمان در دبی، فشار مالی کمتری به شما وارد می شود. می توانید با کمترین هزینه به صورت پیش پرداخت، آپارتمان را خریداری کرده و مابقی مبلغ را با توجه به نحوه بازپرداخت، پرداخت نمایید.
  • سرمایه گذاری بسیار مناسب: سودآوری و پیشرفت در پروژه های املاک دبی اثبات شده است. در واقع شما با خرید قسطی آپارتمان در دبی می توانید یک سرمایه گذاری عالی را تجربه کنید.
  • پروژه های لوکس و در حال پیشرفت: پروژه های لوکس و در حال پیشرفت آپارتمانی در دبی به شما ارائه می شوند تا بتوانید از امکانات این پروژه ها استفاده کنید.
  • امکان دریافت اقامت با خرید آپارتمان: در صورتی که آپارتمان مورد نظر خود را در دبی خریداری کنید و سند آن را به نام خودتان بزنید، امکان دریافت اقامت در دبی برای شما فراهم می کند.

خرید قسطی آپارتمان در دبی

نحوه بازپرداخت آپارتمان های قسطی در دبی

بسته به نوع آپارتمانی که برای خرید قسطی انتخاب می کنید، نحوه بازپرداخت متفاوت است. طبق قوانین بازار املاک در دبی، نحوه بازپرداخت آپارتمان های قسطی در دبی با 4 روش تعیین می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. بسته به نوع طرح آپارتمان اقساطی شما، نحوه بازپرداخت نیز متفاوت خواهد بود.

  • پرداخت اقساطی پس از تحویل خانه: اولین روش بازپرداخت هزینه آپارتمان در دبی، پرداخت اقساط آپارتمان پس از تحویل خانه است. البته درصد مشخصی از قیمت کل آپارتمان از سوی خریدار به فروشنده پرداخت می شود، اما مابقی قسط بندی می شوند و اقساط نیز بعد از تحویل آپارتمان به خریدار پرداخت خواهند شد. معمولا دوره بازپرداخت اقساط این پروژه ها بین 3 الی 10 سال است.
  • بازپرداخت 10/90: یکی از روش های خرید اقساطی آپارتمان در دبی، بازپرداخت 10/90 است. در این روش لازم است که فرد خریدار 10 درصد از کل مبلغ را به فروشنده پرداخت و مابقی را به صورت اقساط پرداخت نماید. مدت زمان بازپرداخت 90 درصد از مبلغ ملک بر اساس توافقی است که بین فروشنده و خریدار لحاظ می شود.
  • پرداخت حین ساخت و ساز: یکی دیگر از روش های خرید اقساطی آپارتمان دبی، پرداخت اقساط به صورت توافقی و در حین ساخت و ساز است. در این روش ممکن است درصد بیشتری از مبلغ کل از سوی خریدار پرداخت شود که شامل 50-50، 30-70 و یا 40-60 است. مابقی مبلغ نیز به صورت اقساطی و تا زمان پایان ساخت و ساز از سوی خریدار پرداخت خواهد شد.
  • اجاره ملک به شرط تملیک: در این روش لازم است که مالک مسکن خود را تحت عنوان عقد اجاره در اختیار فرد خریدار قرار دهد. سپس مطابق با توافق انجام شده، فرد می بایست پس از پایان پرداخت اقساط خانه، مالکیت خانه را به فرد خریدار بدهد. معمولا مبلغ پیش پرداخت به مبلغ اجاره ملک افزوده می شود. مزیت این روش خرید آپارتمان در شهر دبی این است که از همان ابتدا در آپارتمان ساکن خواهید شد.

سخن پایانی

خرید اقساطی آپارتمان در دبی می تواند فشار مالی کمتری را به شما تحمیل کند. می توانید با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی، آپارتمان های اقساطی را بخرید و برای سرمایه گذاری و یا تفریح از آن ها استفاده نمایید. اگر می خواهید بیشتر با شرایط خرید قسطی آپارتمان در دبی و نحوه بازپرداخت هزینه آشنا شوید، می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی یازده در ارتباط باشید.

خانم نیکتا ۰۰۹۷۱۵۶۳۷۶۶۸۸۶
خانم رضایی ۰۰۹۸۹۱۰۷۶۲۳۶۸۲
خانم امام ۰۰۹۸۹۱۲۳۳۰۷۰۳۰

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *