خرید تاون هاوس در دبی یکی از موضوعات داغ و مهم در بازار املاک و مستغلات به شمار می‌رود. هر چند که دبی به شهر آسمان خراش‌ها معروف است اما تاون هاوس‌های این شهر مدرن نیز برای برخی مشتریان جاذبه بالایی دارند. تاون هاوس به مجموعه خانه هایی گفته می شود که به صورت ردیفی کنار هم قرار می گیرند. در این متن قصد داریم به معرفی تاون هاوس پرداخته و درباره مزایای خرید این نوع ملک با مخاطب گفتگو کنیم. اگر به دنبال راهی برای سرمایه گذاری در این شهر ساحلی  هستید، خواندن این متن را از دست ندهید.

تاون هاوس

تاون هاوس دبی و امکانات آن

خرید تاون هاوس در دبی برای کسانی که به استانداردهای جدید معماری علاقه نشان می‌دهند، بسیار مناسب می‌باشد. تاون هاوس به مجموعه خانه هایی گفته می‌شود که به صورت ردیفی کنار هم قرار می‌گیرند. این خانه‌ها به ویلا شباهت دارند اما ساختار و ماهیت ویلا را ندارند. معمولا تاون هاوس‌ها در حومه شهر طراحی و ساخته می‌شوند و دارای دیوارهای مشترک هستند. البته ورودی حیاط هر تاون هاوس با دیگر واحدها کاملا مستقل و جداگانه است. این خانه‌ها شامل قسمت‌هایی چون زیرزمین، همکف و طبقه بالا برای خواب می‌باشند.

معمولا تاون هاوس ها دارای یک تا چهار اتاق خواب هستند. تمامی این خانه ها از نظر امکانات، با دیگر املاک موجود در دبی تفاوت چندانی ندارند. همه آنها از نظر امنیت برقی مورد تایید قرار گرفته اند. مصالح به کار رفته در آنها از بهترین کیفیت برخوردار بوده و از امکانات متنوعی نیز می توانند بهره مند باشند.

نمایی از تاون هاوس های دبی

انواع تاون هاوس در دبی

انواع تاون هاوس های شهر دبی، دست خریداران را برای انتخاب باز نگه می‌دارد. هر یک از این خانه‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که آنها را از هم متمایز می‌کنند. شما می‌توانید با توجه به آورده مالی و نوع نیازی که دارید، یکی از انواع تاون هاوس‌ها را انتخاب کنید. تاون هاوس‌های لوکس، سنتی و چند طبقه از جمله انواع تاون هاوس‌هایی هستند که در دبی خرید و فروش می‌شوند. تاون هاوس‌های لوکس، برای کسانی که سبک‌های شیک و لوکس را انتخاب می‌کنند بسیار مناسب می‌باشند. این خانه‌ها با بهترین متریال‌ها ساخته شده‌اند و دیزاین آنها بسیار چشم نواز و خیره کننده است. معمولا این خانه‌ها دارای باغ‌های خصوصی و استخر نیز می‌باشند. تاون هاوس‌های سنتی نیز معمولا در مناطق قدیمی‌تر ساخته شده‌اند. اگر زندگی در محیط‌های گرم، صمیمی و اجتماعی را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم به این مناطق توجه ویژه‌ای داشته باشید. خوشبختانه این خانه‌ها از وسعت خوبی نیز برخوردار هستند.

از دیگر انواع تاون هاوس ها می‌توان به خانه‌های چند طبقه اشاره کرد. این خانه‌ها به شکل عمودی ساخته شده و هر خانواده می‌تواند ورودی اختصاصی خود را داشته باشد. این تاون هاوس‌ها هر چند که دارای حریم خصوصی هستند اما می‌توان زندگی در کنار همسایه‌ها را نیز تجربه کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید تاون هاوس یا خرید آپارتمان در دبی حتما با کارشناسان حرفه‌ای املاک در تماس باشید. آنها به خوبی شما را در زمینه خریدی موفق و رضایت بخش همراهی خواهند کرد.

امکان خرید تاون هاوس به صورت قسطی در دبی

خرید تاون هاوس در دبی

در ادامه، به بررسی مزایای خرید تاون هاوس در دبی می‌پردازیم. اولین نکته ای که می‌توان در این باره به آن اشاره کرد، دسترسی راحت به امکانات رفاهی است. خوشبختانه تمامی تاون هاوس‌ها در مناطق خوبی ساخته شده و از نظر جغرافیایی در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته‌اند. همین امر باعث شده است تا میزان دسترسی ساکنین این نوع خانه‌ها به امکانات رفاهی که ضرورت ویژه‌ای برای زندگی دارند، بسیار خوب توصیف شود. انتخاب و خرید تاون هاوس باعث می‌شود تا شما به راحتی بتوانید به کلیه کلاب هاوس‌ها، پارک‌های بازی، باشگاه‌های بدنسازی و غیره دسترسی داشته باشید. ضمن اینکه سازندگان تاون هاوس‌ها قبل از طراحی و اجرای ساخت، به تامین لوازم رفاهی و تفریحی این مناطق نظر ویژه‌ای داشته‌اند.  

از دیگر مزایای خرید تاون هاوس در دبی، سرشکن شدن هزینه‌های تعمیر و نگهداری ساختمان بین اهالی تاون هاوس است. تاون هاوس‌ها به این دلیل که به شکل ردیفی ساخته می‌شوند، هزینه نگهداری حیاط، پیاده روها، راه های مشاع و غیره از همه اهالی گرفته می‌شود. تنها هزینه‌های داخلی ساختمان است که برای مالکین هر تاون هاوس به صورت مستقل حساب می‌شود. معافیت از پرداخت مالیات نیز از دیگر مزایای خرید تاون هاوس می‌باشد. امکان خرید تاون هاوس به صورت قسطی و امکان دریافت اقامت موقت نیز از دیگر مزایایی هستند که می‌توان به آنها اشاره کرد.

تاون هاوس در دبی بخریم یا ویلا؟

خرید تاون هاوس در دبی بهتر است یا ویلا؟ این سوال پرتکراری است که بسیاری از افراد که به دنبال خرید ملک در دبی هستند از کارشناسان یازده جویا می‌شوند. تاون هاوس‌ها خانه‌هایی هستند که به صورت ردیفی در کنار هم قرار می‌گیرند. این خانه‌ها اگرچه از نظر ظاهری شبیه ویلاها هستند اما از بعضی جهات دارای تفاوت‌هایی می‌باشند. تاون هاوس‌ها در مقایسه با ویلاها دارای فضای محدودتری هستند. با این همه می‌توان تاون هاوس‌ها را در چند طبقه ساخت و این مشکل را به‌ راحتی برطرف کرد. همچنین تاون هاوس‌ها در برخی امکانات تفریحی و رفاهی با دیگر همسایه‌های خود شریک می‌باشند. زمین بازی، باربیکیو، مسیرهای پیاده روی، استخر و غیره در تاون هاوس‌ها به صورت اشتراکی مورد استفاده ساکنین محله قرار می‌گیرند. در حالیکه ویلا جنبه خصوصی‌تری دارد.

اگر زندگی در کنار همسایه‌ها برای شما سخت نیست، خرید این نوع ملک به شما پیشنهاد می‌شود. همچنین اگر علاقمند هستید که در مناطق شهری یا حومه آن زندگی کنید، خرید تاون هاوس در دبی را جدی بگیرید. شما با خرید این نوع ملک می‌توانید دسترسی راحتی به شهر و نقاط مختلف آن داشته باشید.

قیمت تاون هاوس در دبی چقدر است؟

قیمت تاون هاوس در دبی می‌تواند به موقعیت مکانی و میزان برخورداری ملک از امکانات رفاهی و تفریحی بستگی داشته باشد. ناگفته نماند، قیمت این نوع ملک در مقایسه با ویلا و دیگر انواع ملک پایین‌تر ارزیابی می‌شود. یکی از عواملی که قیمت انواع تاون هاوس را تحت تاثیر قرار می‌دهد، قرار گرفتن آن ملک در مناطق اعیان نشین و مرفه دبی است. اگر به دنبال خرید تاون هاوس با قیمت مناسب هستید، حتما به منطقه جمیرا ویلیج سری بزنید. در این منطقه می‌توان با یک میلیون درهم یک تاون هاوس شیک و در عین حال اقتصادی خریداری کرد. محله‌ای مانند پالم جمیرا نیز  در شمار گران‌ترین مناطق برای خرید تاون هاوس قرار می‌گیرد. در این محله و محله مدینت الجمیرا می‌توان تاون هاوس شش تا هفت میلیون درهمی خریداری کرد.

خرید تاون هاوس سرمایه گذاری ایمن و سودآور

لوکس ترین تاون هاوس های دبی با قیمت باورنکردنی

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری امن و سودآور هستید، خرید تاون هاوس در دبی و همچنین خرید پنت هاوس در دبی را از دست ندهید. این نوع سرمایه گذاری به معنی انتخاب زندگی لوکس در یکی از زیباترین و مدرن‌ترین شهرهای دنیا است. کارشناسانی که در وب‌سایت یازده مشغول فعالیت هستند، شیک‌ترین تاون هاوس‌های دبی را با قیمت‌های باورنکردنی در اختیارتان قرار می‌دهند. توجه داشته باشید، تنها داشتن سرمایه کافی برای خرید ملک کافی نیست. انتخاب مناسب‌ترین نوع ملک، تسلط بر مراحل حقوقی، نحوه تهیه اسناد و مدارک مورد نیاز و غیره برای خریدی دلچسب و خاطره‌انگیز بسیار مهم هستند. برای خرید هر نوع ملکی در دبی با هر میزان بودجه با کارشناسان خبره یازده در تماس باشید. این وب‌سایت ارائه دهنده گزینه‌های گوناگون در زمینه انواع ملک، قیمت‌ها و غیره می‌باشد و کمک می‌کند تا مسیر انتخاب تا خرید ملک را به درستی بپیمایید.

خانم نیکتا ۰۰۹۷۱۵۶۳۷۶۶۸۸۶
خانم رضایی ۰۰۹۸۹۱۰۷۶۲۳۶۸۲
خانم امام ۰۰۹۸۹۱۲۳۳۰۷۰۳۰